16. huhtikuuta 2013

Remonttia ja sisustamista!

Huhtikuun alussa mulla alkoi kunnon remontti. Päätin että teen kodistani juuri sellaisen kuin haluan. Tietenkään en arvannut että "sellainen mitä haluan" tulisi maksaa minulle omaisuuden. Eilen saimme ystäväni Jonin ja Rikun kanssa makuuhuoneeni valmiiksi. Huh, olipa meillä urakka! Mutta ei meillä mennyt kun vain kaksi viikkoa saada huone kuntoon ja nyt olen enemmän kuin tyytyväinen makuuhuoneeseeni. Pääsin viime yönä nukkumaan sinne ensimmäistä kertaa remontin alkamisen jälkeen, ja voin kertoa että nukuin kuin pieni vauva. Ihana levollinen yö. Olen kaksi viikkoa nukkunut olohuoneessa ja siinä kaikessa sotkussa. Nyt kun on makuuhuone valmis, on aika siirtyä eteiseen. Eteisen jälkeen olisi luvassa olohuone, sitten parveke. Eli vielä on paljon tehtävää! Laskeskelin että pelkästään makuuhuoneeseen meni hieman alle 800€. Ei ole mullakaan mikään halpa maku, mutta makuuhuonetta voisin katsella ikuisesti. Eli siis remontti/sisustaminen jatkuu, pistetään haisee ja tehdään tästä upea koti! Peace

 
Olohuoneen pöytä before..

Riku hioo

Kahden naisen voimalla koottu Ikea härpäke

Pöydän maalaus alkakoot

 
Joni ja mun upea seinä!

Uusi ruukku, vanha kasvi

Mun valtakunta!

Olohuoneen pöytä after


2 kommenttia: