6. helmikuuta 2013

For the first time in a while, I felt ALIVE!

Tänään oli aivan upea päivä. Herätys aamu viideltä, se oli kaikkea muuta kuin kivaa, mut who gives a shit! Eli ylös ja valmistautumaan töihin. Töissä oli tosi kiva päivä tänään koska mun rakkaat vanhukset on niin huippuja. Töiden jälkeen tapasin ystäväni Juliuksen ja mentiin syömään kampin Memphikseen. Omnomnom burgeriii.. Meillä oli ihan tajuttoman hauskaa ja oli muutenkin kiva nähdä pitkästä aikaa. Syötyämme lähdimme eri teitä ja kävin pikasesti ostamassa itselleni kahdet housut. Sitten hyppäsin bussiin. Hypättyäni pois bussista tajusin että minun oli mentävä kaupan kautta, joten marssin sitten sinne ja siellä oli mun lempi myyjä Amina. Amina on mun hyvä ystävä ja sen kanssa on aina kiva hengaa meidän k-marketissa. Kun mä astun siihen, I disturb the peace! No meillä oli taas kassalla hyvät naurut ja yksi työn tekijöistä joka on siellä töissä pakkas kaikki mun ostokset, kun me ollaan pitkään heitetty vitsiä siitä et kun mä olen ollut 3 vuotta vakkari asiakas mun pitäs saada jotain erikois kohtelua, no nyt se vihdoin tuli. Tietenkin mä ja mun iso ego odotetaan et mulle ojennetaan joku kori missä on kaikkee hyvää, ihan vaan sen takia koska mä olen paras. Sekoitettuani koko kaupan tulin kotiin ja paras ystäväni Stephanie soitti, she misses me, well who wouldn't..!?! Oli taas kiva jutella sen kanssa, kun ei olla taas nähty pariin viikkoon ja puhuttu viikkoon. Mä olen tänään nauranut niin paljon et ihan oikeesti ensimmäistä kertaa I felt ALIVE!! Se oli paras tunne ikinä. Mä olen pelkkää hymyä ja just nyt mulla on kaksi sanaa... Kiitos Jumala!  

                                                   Mikael Gabriel Ft. Diandra - Päästä mut pois

Mun on pitänyt kuunnelle tää biisi jo jonkin aikaa sitten, mut koskaan en ole ehtinyt.. Tänään tuli kuunneltua ja pakko myöntää et tykkään lyriikoista. Iso käsi mun ystävälle Miklulle! Mitä itse pidätte biisistä..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti