25. marraskuuta 2012

Pikkujoulut!

Perjantai, sä tulit, vihdoin ja viimein! Tänään oli taas perus koulu päivä. Koulun jälkeen pika kävelin kotiin ja aloin heti kotiin päästyäni valmistautumaan. Mulla on tänään duunin pikku joulut jossa mun pitää olla kl 18. Aloin valmistautumaan ja jossain vaiheessa Capsu tuli meille tekemään minulle kampausta. On se hyvä kun mulla on oma kampaaja. Tätä ennen kukaan muu kuin ystäväni Hoang ei ole saanut koskea hiuksiini, nyt niitä on kaksi. Jos mä joku päivä meen naimisiin niin Capsu saa tehdä mun kampauksen. Ja muutenkin kaikki mun kampaukset tästä eteenpäin. Ja tietenkin mä hänelle maksan. Nyt kun Capsu teki mulle kampauksen annoin hänelle kaksi suklaa patukkaa kiitokseksi. On sekin parempi kuin ei mitään. Sitten kun kampaus oli tehty suuntasin pasilaan. Kävimme ensiksi syömässä Sevillassa ja sitten suuntasimme ylen studioon katsomaan Enbuske & Linnanahde showta livenä. Hauska ilta oli. Vieraana oli Robin, Pekka Haavisto ja Merja Kyllönen. Ohjelman jälkeen lähdimme pasilan paikalliseen karaoke baariin nimeltä Windsor ja siellä olin hetken ja tulin kotiin. Huomenna on semi aikainen herätys, niin haluaisin jaksaa!

Tästä voitte katsoa Enbuske & Linnanahde jaksoa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti