29. marraskuuta 2012

Missä mä olin tasan vuosi sitten..?

Ehdin puhua ihan liian aikaisin. Eilen vielä mietittiin Timin kanssa kuinka ihanaa on kun ei ole vielä lunta ja tänään se sit tuli. Yllättävää että olen kyllä nauttinut tästä lumesta. Lapset varsinkin ovat ihan innoissaan tästä lumen määrästä. No sentää bussit ja junat vielä kulkevat, saas nähdä miten kauan, kun joka vuosi on aina joku ongelma.

Tajusin muuten tänään, että tasan vuosi sitten mä olin parisuhteessa ja mulla oli vaikea masennus. Ja tästä kuukausi eteenpäin, mä päätin alkaa kirjoittaa blogia, missä mä saan ilmaista itseäni. Tää blogi on auttanut mua todella paljon. On se jännää, miten paljon asiat voi muuttua vuodessa. Vuosi sitten mä luulin että mä olisin tässä yhä Timin kanssa. Mut sit taas vuosi sitten mä luulin että mä olisin yhä masentunut. Paljon on muuttunu, paljon olen menettänyt, mutta paljon olen saanut. Joskus toivon että voisin mennä ajassa taaksepäin  ja muuttaa asioita, mutta se on mahdotonta. Siispä on kuljettava vain eteenpäin ja toivottava parasta tulevalle.

Ja jos kukaan muistaa mitä kirjoitin ekassa blogi päivityksessäni, niin hyvä, mut jos ette, tästä pääsette lukemaan sen. Mä kirjoitin muutoksista. Omia sanoja lainaten "Jos 2011 on ollut katumuksia täynnä, huonoja valintoja, epäonnea, vastoinkäymisiä, niin uusi vuosi on aina hyvä vuosi aloittaa alusta." Ja mä todella uskon tuohon. Joka vuosi on uusi vuosi olla parempi. Mä toivoin että mä parantuisin masennuksesta, että mä olisin onnellisempi ja että mä laihtuisin. Ja kattokaa mua nyt, mä tein noi kaikki. Mä parannuin masennuksesta, mä olen onnellinen ja mä laihduin 10kg. 2012 oli mun vuosi ja se on ollut hyvä vuosi, mutta 2013 tulee olemaan vielä parempi vuosi. Ja vain minä voin tehdä siitä hyvän, ei kukaan muu! Mä tulen varmasti itkemään kun vuosi vaihtuu, koska tää on ollut rankin vuosi mulle ja mä selvisin siitä. Mä varmasti tulen itkemään onnesta mutta myös surusta, sillä menetin aarteen. Ens vuoden lista tulee olemaan pitkä lista, mut mä tiedän että mä aion selvitä niistäkin, sillä viime vuonna, tähän samaan aikaan, mä halusin kuolla. Halusin viedä itseltäni hengen, sillä en nähnyt mitään pointtia elää. Kato missä mä oon nyt. 365 päivää tuntuu pitkältä, mutta loppu peleissä se on lyhyt. Enään hieman päälle kuukausi ennen kuin vuosi vaihtuu, do you have a wish..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti