3. marraskuuta 2012

Long time no see..

Mä olisin tänään voinut jäädä makaa ikuisiksi ajoiksi mun sänkyyn, aah so nice! Matelin sängyssä kl 16 asti ja sitten painuin suihkuun. Olin menossa ystäväni juhliin. Mun ei alun perin pitänyt lähtee eikä todellakaan juoda, mut kato mitä käy kun sulla on whatsapp. No aloin sitten valmistautuu ja sitten suuntasin ensin bussilla viikkiin ja viikistä pitäjänmäkeen jossa tapasin ystäväni Capsun ja menimme sitten juhliin yhtä matkaa. Juhlien pitäjä oli Capsun serkku Twaha, jonka itsekkin tunnen noin kahdensan vuoden takaa, ellei enemmänkin. En ollut nähnyt häntä todella pitkää aikaan ja oli senkin takia kiva mennä morjestaa ystäviä joita ei tosissaan ollut nähnyt yli kahteen vuoteen. Juhlissa sitten tapasin kaikki ja oli aivan mahtava kuulla ihmisten kuulumiset. Monet olivat saaneet lapsia, menneet naimisiin, ostaneet asunnon jne. Jotenkin tuli silloin niin kiusallinen olo, mut alkoholia kun oli veressä, niin enpä hirveesti jäänyt miettimään! Juhlissa oli todella kivaa ja sieltä sitten suuntasimme Club Vaticaniin, jossa bileet jatkuivat. Ennen Vaticaniin lähtöä, tuli kyllä battlattua muutaman ihmisen kanssa siitä että Club Vatican ei ole homo baari. Siinä on aikaisemmin ollut Jenny Woo, joka oli tunnetusti homo baari, mutta siitä on nyt vaihtunut omistaja ja lookki. Himmeen tappelemisen jälkeen kaikki uskalsivat tulla ja voin sanoa että ei jäänyt kellekkään epäselväksi miten hauskaa meillä oli. Ite join viisi siideriä ja salmari shotin, jonka Twaha osti kaikille juhlijoille! Hieman jälkeen yksi, minä ja Capsu ulostauduimme ja saimme kyllä kuulla siitä. Kävimme mäkin kautta ja sitten hyppäsimme molemmat omiin busseihimme.

Dauda, Capsu & minä

Mervi, minä & Heidi

Sanela, minä & Xhyljeta

Kia & minä

Minä, Rama & Twaha 

Minä & Jane


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti