28. marraskuuta 2012

Lahjatoiveita...

Jossain päin suomea saattaakin jo näkyä pieniä merkkejä joulusta, ja joissain paikoissa odotetaan yhä. Mä olen henkilökohtasesti todella happy et lunta ei ole vielä tänne päin satanut missä itse asun. Mä muutenkin vihaan kylmää ja pakkasta, niin tää ei ole yhtään mua varten. Onneksi lähtö pariisiin koittaa 21.12. Pariisissa ja Marseillessä ei ole lämmintä, mutta sentään siellä ollaan plussan puolella. Viime talvi oli todella rankka joten mä toivon että tänä vuonna olisi "lämpimämpi" talvi.

Kuten otsikko jo kertoo, tämä on se aika vuodesta kun kaikilla on jokin toive. Kaikki toivoo jotakin ja kukkaro näyttää nollaa. Onneks tänä vuonna ei kovin monelle tarvitse lahjoja ostella. Eniten varmasti ostan lahjoja omalle pojalleni. Ihanaa, palkka tulee perjantai, joten pistetään vähän haisee tuol BR-lelu kaupassa. Mutta hei, minullakin on toiveita.. Mulla on tosi simppeli toiveet, mutta niihin voi mennä hiukan rahaa. Mut sit toisaalta, sitä varten te ystävät olette että voitte ostella mulle lahjoja, vai mitä..? Koska mä olen tunnetusti todella IHANA! Eilen kävin ostamassa pojalle playmobile kalenterin ja sitä saa jo lauantaina availla. Kävin myös ostaa itselleni joululahjan, sillä edelliset kumisaappaani sanoivat itsensä irti, joten kävin ostamassa uudet. Väriltään ovat punaiset, of course ja niissä on rusetti. Ne on ihan mun näköset! Ja ne on upeet!

Koko viikon taas käyty salilla ja duunis. Duunissa ollaan touhuttu lasten kanssa kaikkea joulu juttuja ja koristeltu meidän tiloja. Sali puolestaan menee ihan hyvin. Siellä tulee käytyy ja on aivan mahtava fiilis, mut sit oon todella hukassa siellä. Saan pidettyä kuntoni yllä, mutta siihen se vähän jää. Nyt on kiire kun pitää tiputtaa sen 8-9kg. Siis mä en oikeesti tajua, kun mä olin nuori niin mä olisin voinut syödä vaikka lehmän ja olisin silti ollut laiha. Nääppä mun nyt syövän lehmän ja kato sitten miltä näytän.. Not nice! Heti sen jälkeen kun synnytin on ollut vaikeeta saada paino alas. Kylhän se laskee, mut sen eteen pitää tehdä vaan niin jumalattomasti töitä. Mä olen todella kade niille jotka on luonnostaan laihoja. En mäkään ole mikään läski. Normaalipainoinen mä olen, mut ärsyttää kun tätä nahkaa roikkuu joka reunasta. Mä olen jo kauan miettinyt sitä että mä haluan leikkaukseen. Joo mä tiedän kuulostaa ehkä tyhmältä, mut mä haluan mun raskausarvet pois. Musta tuntuu et lottovoitto tähän hätään olisi hyvin suotavaa. Mulla on niin paljon asioita mitä mä haluan tehdä. Mut tätä leikkausta aloin jo miettimään kun poika syntyi. Kohta siitä on 3 vuotta ja olen vieläkin sitä mieltä että haluan eroon niistä. Pitää kattoo miten käy. Mut siis te varmaan haluutte jo kuulla ne mun lahjatoiveet.. No niin, tässä ne sitten tulee!

Blanchen lahjatoiveet 2012!

1. One piece (punanen tai harmaa)
2. Lahjakortteja (joku matkatoimisto, ikea,vaatekaupat)
3. Pääkoristeita (mielellään isoja ja näyttäviä)
4. Samsung 7"  Galaxy Tab 2 Wifi + 3G (valkoinen)
5. Luistimet
6. Nikon, Coolpix L810 digikamera (musta)
7. Sarjalippuja Finnkinoon
8. Tai voi vaan antaa mulle rahaa, jotta saan käydä ostettua jonkun noista ylhäällä olevista.

Kiitos teille ihan huikeesti! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti