2. marraskuuta 2012

Hyvä viikko taas takana!

Maanantai 29.10

Tää viikko on taas koulua. Nää koulupäivät tuntuu aika pitkiltä.. I need coffee! No mutta joka tapauksessa, koulun jälkeen suuntasin salille ja sitten kävin ystäväni Labban duunissa hakemassa vapaa lipun elokuviin. Mun ja Labban on tarkoitus mennä elokuviin keskiviikkona, niin päätin käydä hakemassa meidän liput jo etukäteen. Kävin ostamassa liput ja sitten näin ystäväni Jamesin. Menimme aluksi Jamesin kanssa Memphikseen syömään ja sitten menimme Apolloon yhdelle. Meillä oli niin hauskaa. Jamesin kanssa oli aivan huippua jutella kaikista maan ja taivaan välisistä asioista. Tuntuu et me ollaan ihan samalla aaltopituudella ja me ollaan koettu niin samoja asioita. Ihanaa et joku ymmärtää mua täysin. Pakko sanoa että en ole kyllä ikinä nauranut niin paljon. Kaiken juttelun ja nauramisen jälkeen, James saattoi mut bussiin ja lähdin kotiin. Upea päivä takana. 


Minä & James

Brother from a nother mother!!


Tiistai 30.10

Kouluun, taas! Mun on pakko hankkia netti mun puhelimeen, mä en kestä näitä oppi tunteja ilman. Huomenna tulee palkka päivä, thank god! Tänään oli taas sali päivä. Salin jälkeen menin Labban duuniin ja se lakkas mun kynnet ja syötiin mustikka muffinssia ja juteltiin. Sit olikin aika mennä kotiin.

Keskiviikko 31.10

Paycheck, thank you! Palkka tuli, whee! Tätä onkin odotettu, sillä on monta asiaa mitä pitää ostaa ja taas sitä rahaa menee. Perus koulu päivä ja tietenkin mun onnekseni mun kengän vetoketju päätti hajota just pahinpaan aikaan. Mutta onneksi koulusta on lyhyt matka kotiin, joten kävelin kotiin vaihtamaan kenkiä. Kotiin päästyäni hengailin hetken aikaa ja sit olikin aika mennä tapaamaan Labba keskustaan. Step up revolution, here we come! Siis muuta en voi sanoa kuin OMG! Step up 4 oli kaikista paras.. Siis ne tanssit, miehet, maisema.. Whoo! Me ollaan niin Labban kaa lähdös ens kesänä miamiin. Meitsi aikoo treenaa itsensä niin tikkiin kuntoon ettei mitään rajaa. Ihan huippu leffa! Leffan jälkeen käytiin hakikses, kun Labban piti lainaa sen poikaystävälle rahaa, sit sen jälkeen mentiin Eliel kahvilaan istuu ja sit lähdettiin kotiin. Me ollaan Labban kaa the new mob.. Me ollaan hyvä tiimi!

Minä & Labba!

3D lasit!


The MOB princess


Uusi MOBin jäsen!


Torstai 1.11

Katos, nyt onkin jo marraskuu. Wau, kohta on sit joulu.. Voihan .... No ehkä mä selviän! On se jännää että kaikki mä tiedän et kesän jälkeen tulee syksy ja syksyn jälkeen tulee talvi, mut jumaliste et se yllättää joka vuos!! Tänään oli siis ihan perus koulu päivä TAAS. Koulun jälkeen suuntasin kisikselle stomppaamaan. Jos joku ei tiedä mikä se on, niin tästä pääsee kattomaan millasta se on. Ja ensikertalaiseksi voin kyllä sanoa että on kyllä haastava. Hyvin meni, mutta itse huomasin että keskityin liikaa askeliin enkä niinkään paljoo rytmin kuuntelemiseen. Mutta kivaa oli Alexandran, Gabin, Caprin ja muiden tyttöjen kanssa! Kisiksen jälkeen suuntasin kotiin. Kotiin päästyäni kävin yläkerran naapureille antamassa muffinseja ja sitten suuntasin alakerran naapureille tarjoamaan heillekkin muffinseja. Alakerran naapurin kanssa sitten päädyin ihastelemaan legoja ja tämä ihana melkein 3-vuotias pikku poika antoi minulle Tarzan legon! Mulla on kyllä ihanat naapurit! Loppu ilta pälpätin ystäväni Nikon kanssa sitten puhelimessa.

Capri & Kiki


 
Minä, Capri & Kiki vauva




Tarzan lego ukkeli



Perjantai 2.11 

Aamulla kun heräsin ihmettelin reidessäni olevaa mustelmaa. Siis mulle tulee niin harvoin mustelmia että hetkeksi jo pelästyin, kunnes muistin sen tulleen eilisestä stomppauksesta. Tänään saatiin sairaala vaatteet (ne valkoiset puvut mitkä kaikilla hoitsuilla on aina päällä) ja sit päästiin pistämään. Pistokset olivat ihon alle ja lihakseen. Oli kyllä todella ihana päivä. Aluksi tietty hieman jännitti et osaako sitä pistää, mut hyvin se sitten meni. Pääsin hienosti läpi! Opettaja oli hyvin ylpeä. Harmikseni kukaan ystäväni ei suostu antaa mun pistää niitä, täytyyhän mun päästä harjottelee lisää..!?! Koitin soittaa tatuointi aikaakin tänään, mut ne ei vastannut puhelimeen. No ens viikolla sit uus yritys! Koulun jälkeen suuntasin keskustaa, kävin hakemassa itselleni hanskat ja lapaset ja ostin itselleni 300€ laskettelu asun. Whee! Talvi nyt mä olen valmis, voit tulla! Tällainen viikko taas takana.



Meidän luokka


Hoitsu at your service!!


Mitä saisi olla..?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti