24. lokakuuta 2012

Sydänystävä..!?!

Tänään olin taas niin väsynyt aamulla, et huh! Olin tallentanut erilaiset äidit sarjan jakson, joten katsoin sen aamulla, ennen lähtöäni. Duunissa oli taas perus päivä ja pääsin ihka ensimmäiseen hyve keskusteluun. Duunin jälkeen menin suoraan keskustaan tapaamaan ystävääni Labbaa. Olin varmasti hyvin viehättävän räjähtäneen näköinen. Mentiin sitten pizza hutiin syömään. Ikäväkseni sain kuulla erittäin ikävän ja järkyttävän uutisen. Oli kyllä hieman mieli maassa, mutta olin silti hyvin onnellinen että näin Labban. On vaan ihmisiä joiden kanssa klikkaa heti ja Labba on juuri sellainen. Me ei olla tunnettu kovinkaan kauan, ehkä kuukauden tai vähän päälle ja ollaan nähty kaksi kertaa, mut se ihminen ymmärtää mua ja mä sitä. Ihan uskomatonta miten voi näinkin lyhyeen ajan jälkeen klikata. Mä stressasin hirveesti sitä Stephanien lähtöä sinne jenkkeihin, sillä mietin et jos mulla ei ole Stephanie auttamassa mua huonona päivänä, niin kukas sitten. Ja mä pyysin ja rukoilin jumalalta ystävää joka olis siinä, kun mä tarviin ja mä olisin siinä kun hän tarvii.. Nyt musta tuntuu et mä olen sen löytäny.. Labba! Mä muistan pari kuukautta sitten sanoneeni Stephanielle, et jumala tulee antaa mulle jonkun sen tilalle, mut mä en tiedä sitä vielä. Ja oikeassahan mä olin, koskaan ei voi tietää mitä jumala tekee sun elämässä. Mä kovasti toivon et musta ja Labbasta oikeesti tulee sydänystäviä, sillä se on todella huippu tyyppi. On se niin surullista kun kaikilla on aina hirveen kiire ja kukaan ei ehdi nähdä, kai sitä on priorisoitava asiat ja tehtävä aikaa/tilaa ystäville.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti