25. lokakuuta 2012

Pysähdy ja katso ympärillesi

Mä olin jo tänään perjantaissa, mut sit heräsin todellisuuteen. Onneks se on jo huomenna, tosin huomenna on hirveesti siivottavaa ja leivottavaa. Lauantai on mun "not so scary" juhlat, joten paljon on tehtävää! Ajattelin että tänään olisin jotain ehtinyt, no en ehtinyt! Kotiin päästyäni ehdin tehdä mulle ja pojalle ruokaa, pestä pyykkiä ja leikkiä legoilla. Sit olikin kauan odotettu sauna. Poika rakastaa sauna päiviä. Se odottaa sitä kuin kuuta nousevaa. No on se sauna aika jeesh! Huh, jotenkin olen vaan niin kypsä tätä viikkoa. Jos en itse pitäis mitään juhlia, ottaisin koko viikon chillisti. Istuisin koko viikonlopun neljän seinän sisällä ja vaan olisin. Kattoisin leffoja, söisin roska ruokaa ja lukisin kirjaa. Just niin perus erakko kun vain voi olla. Mä varmaan sulkisin puhelimenikin. Koko ajan on menty ja tultu ja taas menty. Jotenkin musta tuntuu et mä halua pysähtyy hetkeksi. Joskus on hyvä pysähtyä. Se että on mennyt lujaa, on hyvä asia, olen nähnyt ystäviäni taukoamatta, olen nauttinut elämästä kaikin puolin, käynyt bilettämässä ja tehnyt kovasti töitä. Ja kyllä mä myönnän et se oli hyvä mulle, mut nyt mä tarviin aika lisän. Mut just nyt mä olen todella onnellinen missä mä seison. Ja just tällä hetkellä en haluais seistä kenenkään muun kengissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti