11. lokakuuta 2012

Happy happy!

Kuten otsikko jo itsessään kertoo paljon, tänään oli juuri tuollainen päivä. HAPPY day! Aamupäivällä suuntasin Akateemiseen ostamaan itselleni matkaliput Pariisiin. Paris here I come 21.12-29.12! Mä tuun olemaan Pariisissa 25.12 asti ja sit lähden junalla Marseilleen viideksi päiväksi ystäväni Dalian luokse. Ollessani Pariisissa tulen asumaan hotellissa ja todennäköisesti tulen olemaan yksin. Saas nähdä miten sujuu loma yksin. Tänä vuonna mä olen halunnut unohtaa koko joulun ja senpä takia näytänkin sille keskisormea ja suuntaan Pariisiin. Ostettuani liput menin tunniksi salille ja sitten suuntasin kampin Finnkinoon moikkaamaan ystävääni Leoa. Samalla kattelin mitä elokuvia sieltä tulisi, no juuri sopivasti alkoi Magic Mike ja päätin mennä sitä katsomaan. Siitä on noin 5 vuotta kun olen ollut elokuvissa yksin. Se oli kyllä aika hauskaa ja uuuh la laa, Magic Mike oli kuuma! Törmäsin myös ystävääni Natskuun joka siellä on myös töissä. Leffan jälkeen tulin kotiin. Mä olen nyt huomannut että vaikka mä olen yksin, mulla ei oo yksinäinen olo. Koko ajan on joku skypessä, facebookissa, whatsappissa tai luurin päässä. I feel loved! Mä kun olen läheisriippuvainen, niin siitä on myös kiva "parantua" tälleen pikku hiljaa. Jonain päivänä mä olen problem free ja sit mä tiedän että musta tulee hyvä tyttöystävä/vaimo jollekkin, mut niin kauan kun mulla on näitä, mun pitää työstää niitä asioita.

Tietoa läheisriippuvuudesta: Läheisriippuvuus

Kaikkea sekin joutuu tekemään työssän! 

Magic Mike


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti