18. lokakuuta 2012

Chillisti keskellä viikkoa!

Mulla on ongelma.. No kelläpä ei olis, mut mun ongelma on se että mä nukun hyvin huonosti. Mä saan nopeasti unta, mut sit mä herään joka kerta kun mä käännyn. Ennen mun ongelma oli se etten saanut edes unta, saatoin pyöriä monta tuntia ennen kuin sain unta. Mut silloin kyllä tiesin mistä se johtui. Oli hieman masennusta enkä ollut vielä tottunut nukkumaan yksin. Nyt yksin nukkuminen ei enään haittaa, vai haittaako..? Musta tuntuu et mun aivot ja mun alitajunta ei olla ihan samalla kartalla. Miten  mä saan noi kaksi vetämään yhtä köyttä..? Mä oon joka päivä tällä viikolla nukahtanut kl 20 joka on tarkoittanut sitä että olen saanut nukkua noin yhdeksän tuntia. Ja arvatkaa vaan olenko silti väsynyt aamulla. Miksi..? Tänään kuitenkin oli työ päivä. Duunissa piti olla kl 9 ja sitten lähdimme viiden lapsen kanssa retkelle. Teime retken hakaniemen torille ja kävimme tutustumassa kauppahalliin. Retki oli lasten mielestä kiva ja jännä. Osa lapsista ei ollut ikinä kulkenut bussilla koko elämänsä aikana, joten bussilla kulkeminen oli jo itsessään hyvin jännää. Ostin kauppahallista juustokakun joka makso 5€.. Oli se kyllä aika hyvää, mutta tuo hinta oli ihan hirvee. Sitten olikin aika palata päiväkotiin jotta lapset saisivat syödä lounaan ja nukkumaan. Lapsia oli tänään koko talossa niin vähän sillä tänään alkoi koululaisilla syysloma vko. Duunista pääsin kl 17 ja suuntasin bussilla suoraan keskustaan. Siellä sit näin ystäväni Satun. Kävimme kahvittelemassa kampissa ja sitten kiersimme muutaman kaupan. Kävelimme sitten kaisaniemeen jossa kävimme euro kaupassa ja sitten menimme forumiin naamiais kauppaan. Naamiais kaupassa löysin itselleni korvat ja nenän siihen mun halloween asuun, mutta arvatkaa vaan mahtuiko se nenä tähän minun afrikkalaiseen nenääni! Tosi kiva nenä, en ois halunnukkaan! Tämän vkon sali treeni on nolla. Mä en vaan jaksa mennä ja todella masentavaa on se et kun menet töihin on pimeetä, kun pääset töistä on pimeetä.. Niinkuin aikaisemmin jo valitin, I NEED LIGHT!! Multa jäi sauna tänään välistä ja nyt tosiaan harmittaa. No ens viikkoon sitten. Huomenna vielä pitäs jaksaa ja sit viikonloppu alkaa. Whee! Huomenna onneks alkaa työt vasta 10.45 eli saan nukkua!

Butterick's

Euro kauppa

 
Minniee korvat & nenä

Tiger

Tiimari

Aschan kahvila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti