8. syyskuuta 2012

Läheisiä ystäviä paikka täynnä!

Tänään piti olla elämäni onnellisin päivä, mut se kääntyikin aika äkkiä sateiseksi ja synkäksi. Elämä on paskaa, mä vihaan mun elämää, pls give me a new one asap. Mutta ei siitä sen enempää.. Tänään oli ystäväni Millan syntymäpäivät, jonne menin sitten 2,5 tuntia myöhässä, koska en saanut pidettyä kyyneliäni kurissa. Äh, miten vaikeeta on olla itkemättä..?!? Ihana ystäväni Stephanie, tsemppasi minut ylös. Juhlat pidettiin herttoniemessä, josta lähdimme sitten yhdentoista jälkeen taksilla Namuun. Namu on todella kaunis paikka sisältä, mut musa oli ihan paska. Siis mä vihaan tekno humputusta.. Mä tarviin musiikkia missä on sanoja.. Jossain vaiheessa iltaa tuli kyllä hyvää musiikkia, mut olin jo niin väsynyt tanssimaan. Tapasin todella paljon uusi ihmisiä ja oli todella ihanaa tutustuu kaikkiin. Kotiin lähdin noin kl 02.30 ja ehdin just sopivasti bussiin. Osa ystävistäni jäi vielä namuun ja osa lähti etsimään kasvin mcdonaldsia, haha mikä läppä!

Happy birthday Milla!

Elaviina, minä & Eerika

Yeah Buddy!!

Eve, minä, Milla, Eerika & Jona


Taikuri Luttinen


Amina & Milla


Emmi & Jona

Minä & Anttoni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti