25. syyskuuta 2012

Girls night!

Tänään heräsin todella myöhään. Ja jos en olisi laittanut herätys kelloa en olisi päässyt ylös. Päästyäni ylös sängystä söin puuroa ja lähdin kohti salille. Salilla tuli oltua tunnin. Sen jälkeen lähdin kotiin ja laitoin itseni ihmisen näköiseksi. Lähdin terapiaan ja sieltä poikani vanhempainiltaan. Vanhempainillan jälkeen suuntasin ystäväni Stephanien luokse syömään aivan täydellistä ruokaa. Mulla kun tunnetusti on ihan liikaa niitä allergioita, niin Stephanie oli vähän yli suojeleva, kun se luuli koko ajan et mä olen saamassa jonkun kohtauksen. Ilta meni jutellen, juoruen, syöden ja nauraen. Illalla sitten menimme saunaan. Stephanien saunavuoro kesti 2,5 tuntia. Luxusta! Saunan jälkeen vedettiin voileipiä ja teetä ja sit sen jälkeen jälkkäriä.. Puffet jäätelöä. Oli kyllä ihanan upea ilta. Stephanie pyysi jäämään yöksi, mutta oli minun lähdettävä kotiin. Lähdin ystävältäni 1.08 ja ehdin juuri sopivasti viimeiseen bussiin. Kotiin päästyäni oli melkein heti mentävä sänkyyn, sillä huomenna on taas salipäivä.

Tämän koko ajan mä olen pelännyt et masennus tulisi takas. Mut nyt mä tiedän mitä mun pitää tehdä.. Ei antaa sen tulla takas. On monta tapaa ehkäistä masennus, pitää vaan pitää itseään kiireisenä, onnellisena ja ympäröidä itsensä positiivisien ihmisten kanssa, kuten Stephanie. I would be in deep shit, ilman Stephanie'a. Se ihminen on hyvä palauttaa maan pinnalle ja se kertoo sulle aina sen mitä sä et halua kuulla, miksi..? Koska  se on juuri se mitä sun pitää kuulla. Jos ystävät ei voi sanoa suoraan, kukas sitten..? Sen takia on aina haikeempi olo, kun miettii että se ei ole kohta enään täällä. Sitten kaikki kommunikaatio toimii whatsappin, facebookin ja skypen kautta. Nyt siis nautitaan siitä mitä vielä ehditään. Mut mä meen eteenpäin luottavaisin mielin, jos jumala antoi mulle Stephanien kun mä erosin, se antaa mulle jonkun muun sen tilalle, mä en vaan vielä tiedä sitä!

Fufu, lihaa & kastiketta



NAM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti