1. syyskuuta 2012

Club swagga!

Viikonloppu, jee! Tänään heräsin suhteellisen aikaisin ja katsoin leffan. Oli tarkoitus mennä ystävän lapsen ristiäisiin, mut se sit vähän niinkuin jäi. Illalla ystäväni Hanne tuli meille ja aloimme valmistautumaan illan viettoa varten. Olimme menossa club swaggaan. Tämä oli ensimmäinen kertani näissä bileissä, joten menimme tsekkaamaan tilannetta. Voi että mitä paskaa mä sanon.. Siis aivan kamalat bileet ja hirveetä musiikkia. Siis tämä oli eka ja vika kerta noissa juhlissa. Ihan kamalat olivat.. Tänään nousin vaalle ja lukemat oli mitä järkyttävämpiä, joten mun hyvällä aivo toiminnalla, unohdin syödä koko päivän aikana. Join 2-3 lasia viiniä ja baarissa mulle tuli tooodella paha olo, sillä olin juonut viiniä tyhjään vatsaan. Joten lähdin Gloriasta joskus kahden aikoihin ja kävin mäkkärin kautta. Sit koitin metsästää taksia noin 40 min. Vihdoin tuli taksi ja pääsin kotiin.





4 kommenttia:

  1. Kävin kerran swaggas ja totesin et se on paska paikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä totesin tällä kertaa että eka ja vika kerta kun mä swaggaan astun. Ja pakko sanoa että olen rasisti, en voi millään sietää liikaa tummaihosia samassa paikassa! Huh :(

      Poista
  2. aaa, ihnaa mekko <3 oot söps!

    VastaaPoista