22. elokuuta 2012

I can go hard or I can go home!

Tänään heräsin kl 5.00 ja töissä piti olla 6.30, whoo! Luulin että olisin ollut enemmän väsynyt, mutta en. Olen joka yö nukkunut 5-6 tunnin unia, odotan jo kovasti viikonloppua. Pääsin töistä jo 12.30 ja sit kävin kaupan kautta ja tulin kotiin vetämään puolentoista tunnin päiväunet. Herättyäni aloin valmistautumaan ja lähdin takaisin töihin tunniksi. Meillä oli töissä turvallisuus kävely. Tilaisuuden loputtua tulin kotiin ja sit suuntasin kohti keskustaa. Menin Memphikseen, missä tapasin ystäväni Stephanien ja Alexin. Tilasin mansikka margaritan, sillä olin jo syönyt. Kun ystäväni olivat syöneet, suuntasimme kohti Stephanien kämppää. Ihana ystävämme Alex maksoi meidän kaikkien tilaukset! Stephaniella valmistauduimme ja sitten otimme taksin kohti Kaivohuonetta. Siellä tuli vedettyä kaksi salmari shottia. "Dokaaminen" on kallista, olin ihan hämmästynyt miten yksi shotti voi maksaa 6€. Kaivolla oli paljon ihmisiä ja oli aivan ihanaa musiikkia. Siellä esiintyi kans joku hip hop tanssi ryhmä. Yhden pintaan lähdin kaivolta kävelemään kohti keskustaa ja kotiin päästyäni aloin äkkiä tekemään seuraavalle duuni päivälle ruokaa. Saas nähdä miten sitä jaksaa huomenna..



Minä & A-train


ystäväni mun!

Matkalla ulos 

Mansikka margarita


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti