7. heinäkuuta 2012

Ylämäki vs alamäki!

Tänään oli taas tooodella tooodella tooodella tylsä päivä! Siis tooodella tylsä päivä. Oltiin pojan kanssa koko päivän sisällä ja itse vaan siivoilin kun poika leikki. Kun olimme matkalla ulos, alkoi satamaan ja sitten alkoi hirveä ukkonen. Ei mennyt tämä päivä ollenkaan kuten piti, mutta sainpahan sentään siivottua. Illalla ystäväni Alexandra tuli käymään. Sen masu asukki on kasvanut ihan hirmusti. Ajatella että se on kohta täällä. Aika on mennyt ihan hirveän nopeasti, en malta odottaa pikkusen syntymää! Kohta kutsuu nukkumatti, kun huomenna on taas aikainen herätys!

 
Kukkuu..


Mun oli tarkoitus järjestää Timille iso yllätys, olisin vienyt sen kahtena eripäivänä tekemään mun kanssa jotain kivaa ja toivoin että se olisi lähentänyt meidät. Olin valmis pistää siihen ihmiseen 100-120€, mutta nyt tajuan että se ois ollut ihan v***sti liikaa. Mä vaan olen niin rakastunut siihen ihmiseen, mutta sen rakkaus mua kohtaan on lähtenyt kauan sitten ja eksynyt matkalla. Mä oikeesti luulin että saan pelastettua tämän suhteen, mutta ei tätä voi pelastaa. Mitä mä nyt teen ilman Timiä..? Tää tuntuu hirveeltä kun joku ei halua olla sun kanssa ja sä olisit valmis hyppäämään auton alle kyseisen ihmisen takia.. Mä oon ollut niin itkuinen mun ja Timin puhelun jälkeen et alkaa tuntua siltä kun masentuisin.. Mä toivon ettei niin käy, mutta jos käy, niin tällä kertaa mä joudun käymään sen helvetin ihan yksin. Mua pelottaa jo valmiiksi. Tuntuu niin yksinäiseltä kun se ei soita ja kysele kuulumisia ja juttele mun kanssa mukavia.. Itkuisena menen tänään nukkumaan, ehkä huomenna helpottaa! :( How did I lose the only man I really loved.. Just asking, if there is god, now will be the great time to show your existence..!!









Mulle tuli tänään ihan hirveä hauvakuume, ei niinkuin mulla ei ois aina ollut, mutta nyt mä jotenkin ajattelin että hankin koiran makso mitä makso ja löysin sopivan rodunkin itselleni, kiinanharjakoiran.
Otin nyt kahteen ihmiseen yhteyttä ja katsotaan otanko jomman kumman. Koirat ovat paaljon halvempia kuin mitä tuo rotu maksaisi. Saas nähdä miten tässä käy.. :)

Chinese crested dog breeders

kiinanharjakoira

1 kommentti:

  1. rakkaus satuttaa eniteen =( pitää vaa päästä irti ja katsoa etempäin. ei oo helpo, mut ku elä päivä keralla, nii kaikki menee viel parempaan suuntain.
    Hali ♥

    VastaaPoista