29. heinäkuuta 2012

Noora's birthday party!

Yöllä salamoi ja ukkosti oikeen kunnolla, joten kelasin et aamulla kun herään, niin meidän kauppakeskus on 45 asteen kulmas ja puut on kaatunut.. Heräsin ja kaikki näytti samalta, mikä pettymys! Tänään oli Nooran syntymäpäivä juhla. Noora piti juhlat sen äidillä joka asuu meidän naapurissa. Menimme Jaysonin kanssa toivottamaan Nooralle oikein ihanaa syntymäpäivää. Juhlissa oli aivan ihanat tarjoilut ja juotavaa oli emennän kui tarpeeksi. Aivan ihanat juhlat. Olimme Jaysonin kanssa 5,5 tuntia juhlissa ja sitten oli meidän aika mennä kotiin nukkumaan. Jayson päättikin vetää itku potku raivarit, koska hänellä oli juhlissa niin kivaa ettei malttanut lähteä kotiin. Nooralla on aivan upea perhe! Yleensä en suostu menemään Jaysonin kanssa mihinkään juhliin missä nautitaan alkoholia, mut noissa oli ihanaa se kun kaikki vieraat piti huolta ja huolehti pojasta, jos mä en ollut näkemässä. Kerrassaan upea päivä! Juhlien aikana Timi soitti ja ilmoitti että he olivat voittaneet jyväskylän. Mä oon niin ylpee Timistä! 


 
Synttäri sankari

Hyväää kakkuaaa




Jayson & Essi-koira


Minä, Dodi & Jayson


Ada & Zahra

Minä, Noora, Jayson & Mette

Minä & Zahra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti