6. heinäkuuta 2012

Hyvä päivä, hyvä fiilis!

Tänään noustiin taas aikaisin ylös ja tehtiin aamutoimet ja suunnattiin malmille Ystäväni Johannaa ja hänen tytärtä moikkaamaan ja katsomaan heidän uutta asuntoa. Oli aivan ihanaa nähdä Johannaa ja Misua pitkästä aikaa. Olimme siellä vähän päälle kolme tuntia ja sitten lähdimme sieltä kodin kautta korkeasaareen. Matkalla törmäsimme ystävääni Nooraan ja hänen äitiinsä. Korkeasaaren reissun takia, jouduin ottamaan vaunuja käyttöön. Vitsi, nyt mä tajuan miksi vihaan rattaita/vaunuja niin paljon. Aina just siihen bussiin/taikkaan mihin on menossa niin siellä on jo parit vaunut ja joudut odottamaan seuraavaa. On se helppoa kulkea jalkasin. Tää tais palauttaa mut takas maan pinnalle. Oon kyllä tosi onnellinen että voidaan mennä joka paikkaan ilman vaunuja, paitsi just korkeasaari reissu kun olimme siellä 2,5 tuntia, niin ei Jayson olisi siellä jaksanut kävellä! Muuten Jayson kyllä menee paikasta toiseen ihan hyvin ja on oikea enkeli julkisissa :) Mut on kyllä siunattu fiksulla pojalla! Jäyson vihdoin ja viimein nyt pääsi näkemään ihan oikeeta leijonaa, livenä, tosin leijona nukkui eikä ollut pelottava. Kun oli aika lähteä kotiin, minä fiksuna likkana päätin kävellä korkeasaaresta kotiin. Matkaa oli 5km ja kävelin sen noin 45 minuutissa! Ajattelin et voisin tehdä tuon saman lenkin ensi viikolla. Kodista sinne ja sieltä takas, matkaan tulisi noin 10km mutta lenkkeily on ihanaa. Mulla on nyt todella hyvä fiilis ja voin mennä hyvin mielin nukkumaan sillä olen tehnyt jotain hyödyllistä! Huomiseksi ei ole mitään tekemistä, mutta eiköhän se nopeasti järjesty! Jayson oli niin puhki että marssi itse sänkyyn ja nukahti. Tää viikko on mennyt todella hitaasti mielestäni ja jokaiselle päivälle on ollut aina jotain tekemistä. Mut mitä sit tapahtuu, kun ei ole tekemistä..? Pelkään kovasti et hirveän menon jälkeen kun pysähtyy niin saattaa alkaa ahdistaa. Mutta onneksi mulle tulee ensiviikolla ystäväni Capsun Daisy koira hoitoon viikoksi. Vitsi mua jännittää jo, mitä kaikkea mä keksin sille koiralle. Tulee olee iiihan puhki joka päivä, kuten Jayson on ollut koko tän viikon ihan puhki kun jokaiselle päivälle on ollut ohjelmaa. Daisyn kanssa voisin tehdä tuon 10km kävely lenkin :)

 
Artem, Jayson, Ksenia & Sofia

 
Malmilla

 
Minä, Jayson & Michelle

 
Jayson koittaa ruokkia riikinkukkoa


 
Minä, Jayson & Sofia metsästetään jellonia!

 
Tuolla on leijona... Mutta se nukkuu :(


 
Siinä se peto sitten on...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti