18. heinäkuuta 2012

Haaste!

Each tagged person must answer the 10 questions given to them by their “tagger”and post it on their blog. Then, choose 10 new people to tag and link them in your post. Create 10 new questions for the people you tag to answer. Kiitos Aleksandra!

1. Minkä ikäinen olet? 
Olen 24 vuotias. 



2. Mitä harrastat? 
Harrastan salilla käymistä, tanssimista, sisustamista, leipomista, bloggaamista ja askartelemista. 







3. Mikä on sun toive? 
Suurin toiveeni olisi voittaa lotossa 15 miljoonaa. ;) 




4. Missä näet itses 10 vuoden päästä? 
10 vuoden päästä olen toivon mukaan psykoterapeutti, minulla on mies, jonka kanssa olen naimisissa ja ehkä yksi lapsi tullut lisää. Minulla on omistusasunto tai olen ostamassa asuntoa ja minulla on läheisimmät ystävät ympärilläni. Olen onnellinen ja osaan ottaa irti elämästä ja rakastan elämääni. Kaikista tärkeintä kuitenkin on se että kun 10 vuoden päästä katson taakse, niin en kadu mitään ja olen ehtinyt elää juuri sellaista elämää kuten halusin. 

 
To have and to hold. To love and to cherish. To care and to share everyday of our lives!



5. Omistatko lemmekkejä? 
En omista, mutta haluaisin kovasti koiran. 



6. Mitä töitä haluisit tehdä? 
Unelma ammattini olisi olla psykoterapeutti.

7. Montako lasta haluaisit? 
Minulle riittää tämä yksi, mutta toki olisi kiva saada vielä yksi tyttö. 
 


8. Paras matkakohde missä olet koskaan käynyt? 
Paris ♥ 

 



9. Lempiruoka? 
Tää ei sinällään ole ruoka, mutta mä rakastan mansikka smoothieta! 



10. Paras vuoden aika? 
Kesä! 



Haastan seuraavat henkilöt.. 

Mun kysymykset haastetuille! 

  • Oletko kokeillut mitään extreme lajia, jos et haluaisitko..?  Kerro lajista ja liitä pari kuvaa..
  • Mitä mieltä olet tatuoinneista? Onko sulla? Jos ei, haluaisitko..? 
  • Lempi blogisi..? 
  • Mitkä ovat elämän suunitelmasi..? Missä näet itsesi 7 vuoden päästä..? 
  • Kerro kolme positiivista piirrettä sinusta ja kolme negatiivista..? 
  • Jos saisit asua missä tahansa maassa, mikä se olisi ja miksi..?  Kerro paikasta ja liitä pari kuvaa..
  • Kenen naisjulkisuuden tyylistä pidät erityisen paljon? Perustele myös, miksi juuri hänen tyylinsä miellyttää silmääsi..? Liitä pari kuvaa..
  • Miten sinut saa ärsyyntymään..? 
  • Mitä mieltä olet kauneusleikkauksista..? Haluaisitko kauneusleikkaksen, jos haluat, niin mikä..? 
  • Mikä on ihanin vuoden aika, miksi..? Kerro hieman siitä ja liitä pari kuvaa..

2 kommenttia: