17. heinäkuuta 2012

Chillailua!

Tänään sain nukkua erittäin pitkään ja sitten oli aika valmistautua kuvauksia varten. Sateen vuoksi en meikannut, pistin vaan hiukset hyvin ja lähdin lampsimaan tuonne kamalaan sateeseen. Kuvaus paikalla pääsin meikkaamaan ja pistämään hiuksiani kunnolla. Tavoittelimme tällä kertaa Nicki Minaj-tyyliä. Colorful! Kuvaukset menivät hyvin ja oli hauskaa. Meillä on aina hauskaa! Kuvausten jälkeen tulin pikasesti käymään kotona ja lähdin kohti lauttasaarea. Päästyäni lauttasaareen minulla oli aaivan ihana ilta ystäväni Tiinan ja Pepen kanssa. Mulla on niin paljon allergioita ettei kukaan niitä muista. Ystäväni oli tehnyt meille kanasalaattia, missä oli sipulia jolle olen allerginen. Onneksi hänelle oli jäänyt kanaa jäljelle, niin sain nauttia hyvästä kanasta leivän kanssa. Sit hän oli tehnyt piirakkaa missä oli banaania, jolle olen myös allerginen. Haha :) eikö olekkin mukavaa.. Mutta sain sen tilalle raparperi muffinsseja, jotka oli aika hyviä. Loppu ilta kittasimme valkoviiniä. Tais nousta päähän, kun juon niin harvoin. Lähdin ystävältäni 15 vailla 1. Ilta oli pelkkää naurua ja hyviä tarinoita.

Kuvauksissa

Raparperi muffareita

Banaani piiras

Hieronta tuoli, aah miten rentouttavaa!

Hattu!!

Sexy!

 
Punahilkka


Haluaisin mekon, joka olisi tehty tästä samasta kankaasta. Tää on niin mun värinen ;)


Ystäväni hieno ovi taiteilu! 

Tiinan tekemät! I love them



Viime aikoina mulla on vaan ollut sellainen tunne ettei mikään oikeen kiinnosta. Mua ei masenna, vaan yksin kertasesti mikään ei tunnu kiinnostavan mua. Tänään puhuin Timin kanssa puhelimessa ja olen antonut hänelle tilaa ja koittanut ymmärtää. Mut mä en tajua miks se ei koita ymmärtää mua. Tuli taas kina siitä ettei hän halua tulla luokseni yöksi. Mä niin kovasti haluaisin, mut se sanoo koko ajan ettei ole valmis. Ja mä olen kunnioittanut sitä, mut nyt kun se on lomalla, niin ei yksi päivä sitä tapa. Mikä mun kodissa tai mussa ahdistaa niin paljon..? Mä en ymmärrä. Mä kovasti toivon että se tulee, mut en odota enään mitään, sillä usein kun siltä odotan jotain, saan aina pettyä. On parempi olla odottamatta mitään, niin ei pety! Huomenna aamupäivällä, voisin hoitaa asioita, niin alkais asiat tässäkin huushollissa rullaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti