28. kesäkuuta 2012

Nanny!

Tänään menin hoitamaan kolme ihanaa lasta Viikkiin! Vietin siellä koko iltani ja lasten kanssa oli aivan mahtava olla ja touhuta. Usein sitä luulee että kolmen lapsen hoitaminen on vaikeeta, mutta yllätyin kuinka helppoa se loppu peleissä oli. Lapset tottelivat ja kuuntelivat mitä heille sanoi. Ei kaikki lapset ole enkeleitä, mutta se riippuu ihan miten suhtautuu heihin. Ystäväni Sanna on menossa vuoden päästä naimisiin ja olen niin innoissani hänen puolestaan. Hän todellakin ansaitsee kaiken onnen. Jännittää itseään jo niin paljon vaikka ei ole minun häät. Kertakaikkiaan upee päivä takana! Lapset ovat suuri ilo elämässä! :)

Mulla on ollut viime aikoina ihan hirveä vauva kuume. En kyllä kaipaa niitä pahoinvointeja tai selkäkipuja tai mitään muutakaan. Mutta ne potkut ja se et joku möyrii sun mahassa ja se rakkauden tunne mikä tulee, vaikkei olekkaan tavannut sitä pientä ihmettä! Mä olen voinut 2 viikkoa huonosti, mulla on päänsärkyä, väsymystä, yö syöpöttelen ja fiilis laihduttamisesta on vähän jäänyt.. Nää mun kehon muutokset alkaa ärsyttää mua, vois jo mennä pois!

 
Haha, this is good!

 
+ ♥ =

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti