26. toukokuuta 2012

My birthday party!

Päätin tänäkin vuonna pitää melko vaatimattomat synttäri juhlat. Kutsuttuja oli paljon mutta tulijoita hyvin vähän. Tein todella paljon ruokaa, mutta ihmiset joiden olin luullut tulevan, eivät ilmestyneet ja suurin osa ei edes ilmoittanut ettei tule. Olin kyllä hyvin pettynyt ja surullinen siitä asiasta, että nähdään vaivaa ja ihmiset joita kutsun ystäviksi eivät viitti edes ilmoittaa etteivät tule. Muuten oli kyllä mukavat juhlat. Juhlien jälkeen lähdimme jatkamaan Club Silkiin. Ilta ilman draamaa on yliarvostettua.. Ilta ei ollut kaikista paras, mutta olen kiitollinen heille jotka tulivat ja viettivät sen päivän kanssani! 

 
Olli ft. Mini hat

 
Syntymäpäivä sankari

 
24 vuotta!

 
Capemba

 
Valmistautumassa baariin

 
Minä & Capemba

Minä & Noora

 
Minä & Vivika 

 
Taco tubs a la Blanche


 
Cup cakes

 
Omenapiirakka


 
Ystävät 

 
My specialty



4 kommenttia:

  1. Kaunis synttärisankari! -Jemppu

    VastaaPoista
  2. Mulla oli tosi kivaa! Kiitos, Blanche, ihanista juhlista! :)
    -Vivika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä et sulla oli kivaa! Se olikin tarkoitus ja toivottavasti ruokakin maistui! <3

      Poista