25. kesäkuuta 2012

Meeting new people make you realize things!

Tänään oli tarkoitus mennä salille, mut nukuin pommiin. Mä olen ollut nyt kolmen viikon verran todella väsynyt joka päivä, en tiedä mikä mua vaivaa! Am I pregnant..?!? Tänään oli tarkoitus nähdä osa kuumeilijoista ja sinne sitten tähtäsin. Lähdin kesken tapaamisen lounastamaan Timin kanssa ja palasin sitten sanomatalolle, missä osa kuumeilijoista vielä oli. Sitten sieltä lähdimme Sonjan kanssa vähän window shoppaa. Kävin tänään ensimmäistä kertaa siinä Tiger nimisessä liikkeessä ja ostin sieltä korteja ja vesivärejä pojalleni. Sen jälkeen lähdimme Sonjan luokse kontulaan. Siellä sitten vietimme koko loppu illan mokkapalojen ja teen ääressä jutelessa syvällisiä! Olen huomannut että tämä masennus on tehnyt minusta aivan eri ihmisen. Se on tehnyt minusta paljon avoimmamman ihmisen ja se että en uskalla kertoa kuka olen. Ja olen huomannut että sen ansiosta että uskallan kertoa kuka olen, niin olen tutustunut ihmisiin joihin en olisi muuten tutustunut. Nyt huomaa että kun uskaltaa olla "minä" niin huomaakin ettei ole ainut ihminen jolla on masennus tai jolla menee huonosti. Alkaa näkemään maailman aivan erinäköisenä! En ole ehtinyt vielä oikeen tänne tulla fiilistelee, mutta masennus on loppu. Aivan, luit oikein, LOPPU! Nyt toivotaan että masennus ei uusiudu talvella. Kovasti töitä pitää vielä tehdä sillä haluun eroon läheisriippuvuudesta ja tästä ahdistuksesta. Mutta kyllä olen ylpeä jo siitä että masennus on poissa. Mä aina luulin että siihen menee kolme vuotta ennen kun olen tasapainossa ja vaan vuosi meni siihen. I feel so ALIVE! Tämän kesän aikana olen huomannut miten arvokas elämä on, vaikka se onkin ajoittain ihan paskaa, mutta silti mahtuu sinne paljon hyvääkin!

 
Vesivärejä pojalle, jotta se pääsee toteuttaa itseään!

 
Söpiksii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti