24. maaliskuuta 2012

I miss the gym!

        

Mulla on niin ikävä tota salilla käymistä. Siitä tuli aina todella hyvä fiilis ja salin aikana unohti aina kaikki murheet. Olin salilla viimeksi 5.3 ja seuraavan kerran pääsen vasta 2.4.. Mun pää meinaa hajota!! Enään ens viikko joutuu sinnittellä ja sitten SALI kutsuu!! Alkuperäinen tarkoitus oli tiputtaa tavoitteeseen toukokuun alkuun mennessä, mutta kun tässä on ollut kuukaus taukoa, niin voi olla hieman hankalaa, mut jos 6 kg tippuis toukokuuhun mennessä, niin sekin olisi jotain. Mua stressaa niin paljon kaikki asiat, et tää salilla käyminen on ainut asia, mikä pitää mun ajatukset selvillä vesillä. Mut vaikka en ole salille nyt päässyt, olen koittanut mahdollisimman paljon harrastaa hyötyliikuntaa.. Eilen kävelin 2 km ja tänään tuli käveltyä 5,7 km. Pakko sitä jotain on tehdä, muuten ne aikasemmat treenit on mennyt ihan hukkaan! Mä en ole IKINÄ omistanut vaakaa, koska omalla tavalla mua aina pelottaa tietää paljon painan ja mä en astu vaa'an päälle ellei ole jossain terveystarkastuksessa pakko.. Mua ahdistaa nähdä se todellisuus.. Koska se mitä sä et tiedä, ei sua voi satuttaa! Mutta nyt koska mun tavoitteena on laihtua ja nähdä tuloksia, olen päättänyt tänään mennä hankkimaan ensimmäisen vaakani.. Tästä tulee todella mielenkiintoinen kauppa reissu minulle, sillä muille vaakan ostaminen on aika perus juttu, mutta minulle aivan erikoinen!! Tästä se lähtee!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti