31. joulukuuta 2011

Muutoksen aika! This is my time...

 
Enään vika päivä tätä vuotta ja sitten vuosi vaihtuu uuteen ja parempaan vuoteen, toivon mukaan! 
Joten heti vuoden vaihteessa on hyvä aika muuttua. 
En pidä siitä miltä näytän, mutta aion muuttaa sen. 
En syö terveellisesti, mutta aion muuttaa sen.
En ole huolehtinut itsestäni, mutta aion muuttaa sen. 
En usko tarpeeksi itseeni, mutta aion muuttaa sen. 
Olen aina vihainen ja turhautunut, mutta aion muuttaa sen. 
Kannan turhia ihmisiä mun elämässä, mutta aion muuttaa sen. 
Olen pahasti masentunut, mutta aion muuttaa sen. 
En osaa nauttia elämästä ja vapaa ajastani, mutta aion muuttaa sen.
En näe ystäviäni usein, mutta aion muuttaa sen. 
En pidä kovin paljon yhteyttä ystäviini, mutta aion muuttaa sen. 
Olen onneton parisuhteessani, mutta aion muuttaa sen. 
En ole onnellinen äitinä, mutta aion muuttaa sen.
Olen lakannut välittämästä kaikesta, mutta aion muuttaa sen.

2 kommenttia:

  1. Remember that your friends are there to support you!

    VastaaPoista
  2. I know, mut se usein unohtuu kun on niin syvällä meressä! Meidän pitää nähdä, imma call you :D Kiitos tuesta <3

    VastaaPoista